Vytvořeno: 02 července 2025
Provozní doba telefonické podpory v červenci a srpnu
V průběhu letních měsíců (červenec a srpen) s platností od 2.7.2025 bude telefonická podpora zajišťována ve dnech pondělí a středa od 9 do 12 hodin. Mimo tuto dobu využijte písemnou podporu přes tlačítko „Zaslat dotaz„.
Nedostupnost systému ISPOP v termínu 15.12.2021 – 3.1.2022
8 prosince, 2021
Vzhledem k plánovanému uvedení do provozu nových systémů ISPOP, CRŽP a EnviIAM pro… Celý článek
Vyhlášení datových standardů pro vybrané ohlašovací povinnosti v roce 2022
29 října, 2021
Údaje ohlašované prostřednictvím ISPOP se dle zákona č. 25/2008 Sb. předávají elektronicky… Celý článek
Změna sídla a názvu provozovatele ISPOP
26 října, 2021
Informujeme uživatele, že došlo ke změně sídla a názvu provozovatele ISPOP (dále i SEPNO, HNVO, EnviHELP),… Celý článek
Informace pro uživatele s neplatným přihlašovacím heslem
25 října, 2021
Dne 25. 10. 2021 byla započata emailová kampaň týkající se uživatelů, kteří si od… Celý článek