Často kladené dotazy (FAQ)
Systém ISPOP
- Když dám stáhnout formulář, objeví se mi na monitoru anglický text „Please wait….“. Co mám dělat?
- Při on-line kontrole nebo při odesílání hlášení z PDF formuláře hlásí počítač chybu: Došlo k chybě během přenosu dat do/z ISPOP.
- Proč se na webu ISPOP stále zobrazuje odstávka nebo není možné se přihlásit?
- Postup při ztrátě/zapomenutí přístupových údajů
- Hlášení mi bylo "Vráceno k doplnění". Co mám teď udělat?
- Co mám dělat, když hlášení čeká na vyřízení?
Odpady
- On-line validace hlásí: Adresa zařízení (IČZ: CZXYYYYY) uvedená u partnera (IČO: XXXXXXXXXX) nesouhlasí s adresou v Registru zařízení.
- On-line validace hlásí: Údaje o ohlašovateli (původce nebo oprávněná osoba) uvedené ve formuláři (název, adresa) neodpovídají údajům uvedeným v RES k 31.12.2017.
- Jak získám IČP ve smyslu zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech?
- ABC bilance způsobu nakládání není vyrovnaná. Jak chybu napravit?
- Jak vyplnit hlášení, když mám u jednoho katalogového čísla odpadu více partnerů?
- Jak ohlašovat stavby, které se nacházejí na území jednoho ORP nebo jsou rozmístěny přes více ORP (liniové stavby)?
- Kdy vzniká subjektu povinnost podat hlášení o produkci a nakládání s odpady?
Nenalezli jste odpověď na Vaši otázku?
Zkuste vyhledat odpověď přímo ve znalostní bázi aplikace EnviHELP - https://helpdesk.cenia.cz/helpdesk/.
Ve znalostní bázi EnviHELP naleznete nejen odpovědi na dotazy k ISPOP, ale také k dalším agendám životního prostředí.