Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

ISPOP

Přihlášení do systému ISPOP

V souvislosti s nařízením o kybernetické bezpečnosti dochází v systému ISPOP k postupným změnám týkajících se přihlašovacích údajů.

První se týká platnosti automaticky zasílaných hesel, druhá se týká validity hesel již existujících uživatelů.

1. Platnost zasílaných hesel

Přihlašovací údaje získané na základě:

  • nové registrace subjektu,
  • přidání nového uživatele,
  • vygenerování nového hesla

jsou tvořeny přihlašovacím jménem (loginem) a jednorázovým, časově omezeným heslem. Po prvním přihlášení do sekce MŮJ ÚČET bude uživatel automaticky vyzván ke změně hesla.

2. Validita hesel již existujících uživatelů

Všem existujícím uživatelům, kteří mají aktuálně nevyhovující heslo, se při přihlášení do MŮJ ÚČET zobrazí informace o platnosti stávajícího hesla (7 dní) – do té doby má uživatel možnost si toto heslo změnit.

 

Nové heslo musí obsahovat min. 12 znaků - písmena, číslice a alespoň jedno velké písmeno.

 

Přihlašovací údaje se změněným (vlastním) heslem jsou samozřejmě platné i do navazujících systémů - EnviHELP, HNVO a SEPNO.

----------------------------------------------------------------------------------------

Informační portál OZO (IPO)

MŽP v pilotním režimu spustilo databázi techniků pro kontroly technického stavu a provozu kotlů a topidel s výměníkem na tuhá palivaDatabáze je aktuálně přístupná na adrese https://ipo.mzp.cz/.

Bližší informace k problematice IPO jsou dostupné na webových stránkách MŽP,  či v záložce Informační portál OZO (IPO).

----------------------------------------------------------------------------------------

Technická podpora sytému ISPOP

CENIA, jako provozovatel systému ISPOP, zajišťuje technickou podporu prostřednictvím:

  • písemné podpory (aplikace EnviHELP)

Pokládat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje.

Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.

  • telefonické podpory

Provozní doba linky 267 125 267 je v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin.

Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená!

Doporučujeme proto

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plánované odstávky systému ISPOP

Upozorňujeme uživatele, že v termínech

21. 11. 2019 (18:00 - 23:59)
28. 11. 2019 (18:00 - 23:59)
05. 12. 2019 (18:00 - 23:59)
12. 12. 2019 (18:00 - 23:59)
19. 12. 2019 (18:00 - 23:59)

může proběhnout odstávka ISPOP, během které bude snížena dostupnost systému. Za způsobené komplikace se omlouváme. celý text Plánované odstávky systému ISPOP

Registrace subjektu

Registrační formulář naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Registrace subjektu. celý text Registrace subjektu

Manuály a návody

Manuály pro uživatele ISPOP či pro vyplnění vybraných formulářů naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Manuály a návody. celý text Manuály a návody

EnviHELP

EnviHELP

Nápovědu nejen k ISPOP naleznete na webu EnviHELP (Environmentální helpdesk).

SEPNO

Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů se realizuje prostřednictvím modulu SEPNO. celý text SEPNO