ISPOP
Změna čísla telefonické podpory
Upozornění:
v průběhu ledna 2021 došlo ke změně telefonního čísla technické podpory ISPOP.
Telefonická podpora je zajišťována v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin na novém telefonním čísle 221 228 080.
----------------------------------------------------------------------------------------
Často kladené dotazy
- Nemám/neznám přístupové údaje do ISPOP
- Při on-line kontrole nebo při odesílání hlášení z PDF formuláře hlásí počítač chybu: Došlo k chybě během přenosu dat do/z ISPOP.
- Při stahování formuláře se mi objeví na monitoru anglický text, který začíná slovy „Please wait…“ Co s tím?
- VÍCE DOTAZŮ NALEZNETE ZDE
Nový zákon o odpadech - nová verze plné moci
Na základě přijetí nového zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, a zákona č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, byl publikován NOVÝ vzor plné moci pro ohlašování prostřednictvím ISPOP, dostupný na webu ISPOP v záložce Manuály a návody - Plná moc.
V této souvislosti budou žádosti o zmocnění pro agendu odpadů s přílohou plné moci odkazující výhradně na zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech, ze strany operátora ISPOP ZAMÍTÁNY.
Zároveň upozorňujeme zmocněnce, kteří vykonávají historicky činnost na základě plné moci odkazující výhradně na zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech, na nutnost doložení plné moci udělené pro agendu odpadů výhradně dle zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, a dle zákona č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, v průběhu roku 2021.
--------------------------------------------------------------------------
Nemohu se přihlásit do ISPOP:
- kopíruji heslo či přihlašovací jméno z emailu – možná kopírujete i mezeru za a před údaji, heslo si zobrazte a oba údaje zkontrolujte
- vypršela mi platnost hesla
a. zapomenuté heslo – platnost nově vygenerovaného hesla je 60 minut od zaslání, do této doby je nutné se přihlásit do ISPOP a heslo změnit
b. nový uživatel – platnost prvního hesla je 1 měsíc od prvního přihlášení, do této doby je nutné se přihlásit do ISPOP a heslo změnit
c. stávající uživatel – platnost nevyhovujícího hesla je 7 dní od prvního přihlášení (uživatel je na nevyhovující heslo upozorněn tabulkou při každém přihlášení v ISPOP), do této doby je nutné heslo změnit
Pokud vám vypršela platnost hesla, vygenerujte si heslo znovu prostřednictvím odkazu "Zapomněli jste své heslo?", do 60 minut se přihlaste do ISPOP a změňte ho.
Upozorňujeme, že platnosti hesel jsou také uváděny v notifikačních zprávách, ve kterých jsou hesla uživatelům zasílána!
----------------------------------------------------------------------------------------
Technická podpora systému ISPOP
CENIA, jako provozovatel systému ISPOP, zajišťuje technickou podporu prostřednictvím:
- písemné podpory (aplikace EnviHELP)
Pokládat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje.
Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.
- telefonické podpory
Telefonická podpora je zajišťována v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin na novém telefonním čísle 221 228 080.
----------------------------------------------------------------------------------------
Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená!
Doporučujeme proto
- využít nejprve informace dostupné na webu ISPOP (manuály a návody, často kladené dotazy apod.),
- přímo vyhledat informace ve znalostní bázi aplikace EnviHELP(https://helpdesk.cenia.cz/helpdesk/),
- využít písemnou podporu aplikace EnviHELP na https://helpdesk.cenia.cz.
----------------------------------------------------------------------------------------