Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

ISPOP

Technická podpora sytému ISPOP

CENIA, jako provozovatel systému ISPOP, zajišťuje technickou podporu prostřednictvím:

  • písemné podpory (aplikace EnviHELP)

Pokládat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje.

Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.

  • telefonické podpory

Provozní doba linky 267 125 267 je v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin.

Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená!

Doporučujeme proto

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plánované odstávky systému ISPOP

Upozorňujeme uživatele, že v termínech

18. 04. 2019 (18:00 - 23:59)
25. 04. 2019 (18:00 - 23:59)
02. 05. 2019 (18:00 - 23:59)
09. 05. 2019 (18:00 - 23:59)
16. 05. 2019 (18:00 - 23:59)
23. 05. 2019 (18:00 - 23:59)
30. 05. 2019 (18:00 - 23:59)

může proběhnout odstávka ISPOP, během které bude snížena dostupnost systému. Za způsobené komplikace se omlouváme. celý text Plánované odstávky systému ISPOP

Registrace subjektu

Registrační formulář naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Registrace subjektu. celý text Registrace subjektu

Manuály a návody

Manuály pro uživatele ISPOP či pro vyplnění vybraných formulářů naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Manuály a návody. celý text Manuály a návody

EnviHELP

EnviHELP

Nápovědu nejen k ISPOP naleznete na webu EnviHELP (Environmentální helpdesk).

SEPNO

Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů se realizuje prostřednictvím modulu SEPNO. celý text SEPNO