Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

ISPOP

Datový standard pro ohlašování přepravy nebezpečných odpadů

Informujeme uživatele, že byl vydán datový standard pro ohlašování přepravy nebezpečných odpadů. V případě změny datového standardu Vás budeme informovat zde na portále ISPOP.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Semináře ISPOP - podzim 2017

Bylo spuštěno přihlašování na podzimní semináře ISPOP.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hlášení o zařízení provozovaném podle § 14 odst. 2 zákona (použití upravených kalů na zemědělské půdě)

Upozorňujeme provozovatele zařízení na použití upravených kalů, kteří mají povinnost ohlásit provoz zařízení podle přílohy č. 22 vyhlášky č. 383/2001 Sb. do 30. 11. 2017 (§ 11 odst. 5 vyhlášky č. 437/2016 Sb., o podmínkách použití upravených kalů na zemědělské půdě), že došlo k nasazení nové verze formuláře F_ODP_ZARIZENI, který slouží k ohlášení přílohy č. 22, a na kterém je již možné ohlásit provoz zařízení na použití upravených kalů za účelem získání IČZ (identifikačního čísla zařízení) od příslušného krajského úřadu.

PDF formulář naleznete po přihlášení ve svém účtu ISPOP – sekce MŮJ ÚČET – záložka Stažení formuláře.

Na původní verzi formuláře, která byla dostupná ke stažení od ledna do 12. října 2017, již není možné nadále ohlašovat, k ohlášení je nutné stáhnout vždy nový formulář.

V případě dotazů nás prosím kontaktujte prostřednictvím písemné podpory EnviHELP - červená tlačítka "Zaslat dotaz"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Telefonická podpora systému ISPOP

Od dubna 2017 je uživatelům k dispozici telefonická podpora na čísle 267 125 267, která slouží k řešení uživatelských a technických problémů.

 

Provozní doba telefonické podpory je v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin.

 

Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená.

Doporučujeme proto

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Písemná podpora systému ISPOP

Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.

 

 

Položení písemného dotazu

Pro identifikaci tazatele a následnou možnost odeslání, resp. přijetí odpovědi, mohou dotazy pokládat registrovaní uživatelé (uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje).

Plánovaná odstávka systému ISPOP

Upozorňujeme uživatele, že v termínech

26. 10. 2017 (18:00 - 23:59)
02. 11. 2017 (18:00 - 23:59)
09. 11. 2017 (18:00 - 23:59)
16. 11. 2017 (18:00 - 23:59)
23. 11. 2017 (18:00 - 23:59)
30. 11. 2017 (18:00 - 23:59)

proběhne plánovaná odstávka systému ISPOP, během které bude snížena dostupnost systému. Za způsobené komplikace se omlouváme. celý text Plánovaná odstávka systému ISPOP

Registrace subjektu

Registrační formulář naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Registrace subjektu. celý text Registrace subjektu

Manuály a návody

Manuály pro uživatele ISPOP či pro vyplnění vybraných formulářů naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Manuály a návody. celý text Manuály a návody

EnviHELP

EnviHELP

Nápovědu nejen k ISPOP naleznete na webu EnviHELP (Environmentální helpdesk).