Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

ISPOP

Provoz telefonní podpory v době nouzového stavu České republiky

Informujeme uživatele systémů ISPOP, SEPNO, HNVO a EnviHELP, že až do odvolání bude provoz telefonní podpory zajištěn každé:

  • pondělí od 9:00 do 12:00 na telefonním čísle 797 872 011
  • středu od 9:00 do 12:00 na telefonním čísle 602 746 678

Primárně, prosím, využívejte písemnou podporu prostřednictvím EnviHELP (helpdesk.cenia.cz), jejíž provoz není omezen.

Omlouváme se za možné komplikace a děkujeme za pochopení.

CENIA (provozovatel ISPOP, SEPNO, HNVO a EnviHELP)

----------------------------------------------------------------------------------------

TISKOVÁ ZPRÁVA MŽP - ohlašovací povinnosti ISPOP

Ministerstvo životního prostředí vydalo dne 19. 3. 2020 k ohlašovacím povinnostem ISPOP tiskovou zprávu:

"Ohlašovací povinnosti se pro soukromou i veřejnou sféru odkládají o 3 měsíce, MŽP s ohledem na nouzový stav žádá o pardon instituce, které ze zákona vymáhají sankce."

Více informací naleznete na webu MŽP: https://www.mzp.cz/cz/news_200319-ohlasovaci-povinnosti-se-odkladaji-o-tri-mesice-MZP-s-ohledem-na-nouzovy-stav-zada-pardon

----------------------------------------------------------------------------------------

Nemohu se přihlásit do ISPOP:

  1. kopíruji heslo či přihlašovací jméno z emailu – možná kopírujete i mezeru za a před údaji, heslo si zobrazte a oba údaje zkontrolujte
  2. vypršela mi platnost hesla

a. zapomenuté heslo – platnost nově vygenerovaného hesla je 60 minut od zaslání, do této doby je nutné se přihlásit do ISPOP a heslo změnit

b. nový uživatel – platnost prvního hesla (od září 2019) je 1 měsíc od prvního přihlášení, do této doby je nutné se přihlásit do ISPOP a heslo změnit

c. stávající uživatel – platnost nevyhovujícího hesla je 7 dní od prvního přihlášení (uživatel je na nevyhovující heslo upozorněn tabulkou při každém přihlášení v ISPOP), do této doby je nutné heslo změnit

Pokud vám vypršela platnost hesla, vygenerujte si heslo znovu prostřednictvím odkazu "

Zapomněli jste své heslo?", do 60 minut se přihlaste do ISPOP a změňte ho.

Upozorňujeme, že platnosti hesel jsou také uváděny v notifikačních zprávách, ve kterých jsou hesla uživatelům zasílána!

----------------------------------------------------------------------------------------

Technická podpora sytému ISPOP v ohlašovacím období 2020

CENIA, jako provozovatel systému ISPOP, zajišťuje technickou podporu prostřednictvím:

  • písemné podpory (aplikace EnviHELP)

Pokládat dotazy mohou i neregistrovaní uživatelé. Uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje.

Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.

  • telefonické podpory

Provozní doba linky 267 125 267 je v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00 hodin.

Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená!

Doporučujeme proto

----------------------------------------------------------------------------------------

Plánované odstávky systému ISPOP

Upozorňujeme uživatele, že v termínech

02. 04. 2020 (18:00 - 23:59)
09. 04. 2020 (18:00 - 23:59)
16. 04. 2020 (18:00 - 23:59)
23. 04. 2020 (18:00 - 23:59)

může proběhnout odstávka ISPOP, během které bude snížena dostupnost systému. Za způsobené komplikace se omlouváme. celý text Plánované odstávky systému ISPOP

Registrace subjektu

Registrační formulář naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Registrace subjektu. celý text Registrace subjektu

Manuály a návody

Manuály pro uživatele ISPOP či pro vyplnění vybraných formulářů naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Manuály a návody. celý text Manuály a návody

EnviHELP

EnviHELP

Nápovědu nejen k ISPOP naleznete na webu EnviHELP (Environmentální helpdesk).

SEPNO

Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů se realizuje prostřednictvím modulu SEPNO. celý text SEPNO