Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

ISPOP

Upozornění pro zmocněnce - změna v účtech ISPOP

Upozorňujeme zmocněnce, kteří v ISPOP korektně spravují účty svých zmocnitelů (povinných subjektů), že 12 .7. 2018 došlo k omezení rozsahu údajů, které lze z pozice zmocněnce v účtu zmocnitele zobrazovat a spravovat. V rámci úpravy systému ISPOP byly provedeny mimo jiné i níže uvedené změny:

  • úprava pohledu zmocněnců do detailu subjektů zmocnitelů v návaznosti na typ zmocnění (v případě zmocnění pouze pro SEPNO nelze provádět správu subjektu zmocnitele v ISPOP),
  • omezení práv zmocněnců v rámci správy a jednotlivých úprav subjektů zmocnitelů (včetně jejich uživatelů)
     

Ke změnám došlo v návaznosti na Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), které vešlo v platnost 25. května 2018, a rozšíření typů zmocnění, které lze v ISPOP zadávat.
Se svými případnými dotazy se prosím obracejte na písemnou podporu EnviHELP (helpdesk.cenia.cz) nebo na telefonní linku 267 125 267 (PO+ST, 9-12hod).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oficiální provoz SEPNO od 2. května 2018

Povinnost ohlašování přepravy nebezpečných odpadů v souladu s §40 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, se od 2. 5. 2018 plní prostřednictvím Systému evidence přepravy nebezpečných odpadů (SEPNO).

Více informací je dostupných na www.sepno.cz.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Telefonická podpora systému ISPOP

V roce 2018 je uživatelům k dispozici telefonická podpora na čísle 267 125 267, která slouží k řešení uživatelských a technických problémů.

 

Provozní doba telefonické podpory je standardně v úředních dnech, tj. pondělí a středa od 9:00 do 12:00.

  

Upozorňujeme uživatele, že kapacita operátorů telefonické podpory je omezená.

Doporučujeme proto

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Písemná podpora systému ISPOP

Tazateli je po zadání dotazu doručena notifikační zpráva s potvrzením o přijetí. Dotaz je následně přidělen konkrétnímu expertovi v dané problematice a odpovězen v nejkratší možné lhůtě.

 

 

Položení písemného dotazu

Pro identifikaci tazatele a následnou možnost odeslání, resp. přijetí odpovědi, mohou dotazy pokládat registrovaní uživatelé (uživatelé registrovaní v systému ISPOP mohou využít k položení dotazu své přístupové údaje).

Plánovaná odstávka systému ISPOP

Upozorňujeme uživatele, že v termínech

27. 09. 2018 (17:00 - 23:59)

může proběhnout odstávka ISPOP, během které bude snížena dostupnost systému. Za způsobené komplikace se omlouváme. celý text Plánovaná odstávka systému ISPOP

SEPNO

Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů se realizuje prostřednictvím modulu SEPNO. celý text SEPNO

Registrace subjektu

Registrační formulář naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Registrace subjektu. celý text Registrace subjektu

Manuály a návody

Manuály pro uživatele ISPOP či pro vyplnění vybraných formulářů naleznete v sekci "JAK PODAT HLÁŠENÍ", záložka Manuály a návody. celý text Manuály a návody

EnviHELP

EnviHELP

Nápovědu nejen k ISPOP naleznete na webu EnviHELP (Environmentální helpdesk).