Hlavní obsah

Zapomněli jste své heslo?

Návody pro řešení technických problémů

Neustále se zobrazuje informace o odstávce systému

V případě, že se vám po přihlášení do ISPOP a kliknutí na tlačítko "Můj účet" zborazuje hláška o probíhající odstávce nebo technických potížích a neprobíhá plánovaná odstávka (viz kalendář plánovaných odstávek na hlavní straně webu), pravděpodobně máte stránku tzv. nakešovanou.

Keš (anglicky cache) je program nalézající se mezi vaším počítačem a serverem, kterému váš webový prohlížeč zasílá požadavky na jednotlivé stránky. Jakmile pak jde stránka přes keš zpátky do vašeho prohlížeče, keš si ji uloží a při dalším stejném požadavku ji nabídne, místo aby byl obtěžován původní server. Všechny moderní prohlížeče už dnes mají vlastní keš, kešování podporují také nejrůznější routery, brány a proxy servery.

Webovou stránku www.ispop.cz je nutné aktualizovat, např. pomocí klávesy „F5“ (horní řada na klávesnici k počítači).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Problémy zabraňující odeslání formuláře

Při odesílání PDF formulářů do ISPOP můžete narazit na problémy, které Vám mohou zabránit odeslání dokumentu do ISPOP. K vyřešení těchto problémů Vám mohou pomoci zkušenosti shrnuté na následující stránce.

Příčiny neúspěšného odeslání mohou být:

  1. Chyba při odesílání do ISPOP (SOAP Error)
  2. Chyba odeslání do ISPOP
  3. Chyba hesla (jak vynutit opětovné zadání hesla?)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stažení PDF formuláře - povolení vyskakovacích oken

Pro stažení PDF formuláře je nutné v internetovém prohlížeči povolit otevírání tzv. vyskakovacích oken. Návod popisující postup povolení vyskakovacích oken je dostupný zde.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Povolení JavaScriptu pro správné fungování PDF formulářů

Pro správné fungování PDF formulářů je nutné mít v programu Adobe Reader povolený JavaScript. JavaScript je možné povolit buď v Adobe Reader, nebo v internetovém prohlížeči (např. v Internet Explorer). Návod popisující povolení JavaScriptu přímo v okně internetového prohlížeče a také v programu Adobe Reader je dostupný zde.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odeslání PDF formuláře - žlutý pruh

Aby bylo možné odeslat hlášení v PDF formuláři tlačítkem "Odeslat on-line" nebo provést on-line kontrolu, je nutné povolit komunikaci se serverem ISPOP. Návod na povolení komunikace se serverem ISPOP v programu Adobe Reader je dostupný zde.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nedostupnost webových stránek ISPOP - zahození paketu na firewallu

Nedostupnost webových stránek ISPOP je v některých případech způsobena zahozením paketu firewallem na místní síti uživatele (TCP MSS exceeded).

Příznaky:       

  1. Nedostupnost stránek http://www.ispop.cz.
  2. Související záznamy v logu firewallu (Cisco PIX/ASA) o zahození paketu z důvodu MSS exceeded.
    Příklad logu Cisco PIX/ASA: %PIX-4-419001: Dropping TCP packet from outside:89.187.152.124/443 to inside:<IP adresa/port vnějšího rozhraní firewallu>, reason: MSS exceeded, MSS 1380, data 1460

Možnosti řešení:

Výše uvedené postupy a návrhy řešení na straně dotčených sítí jsou  potvrzeny dodavatelem zařízení - společností Cisco.